RSS Feed Random Comic Add To Favorites Emma is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

202

August 2nd, 2007, 6:00 pm

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Miruku, July 30th, 2007, 1:54 am

Remember, voting is good!

http://www.buzzcomix.net/in.php?id=MikuniMiruku
http://www.topwebcomics.com/vote/4386/default.aspx

And being on the map is fun!

http://www.frappr.com/emmareaders

I thoroughly enjoy most of this page. :)

Reply Advertisement, August 17th, 2017, 2:40 am

User's Comments:

Reply Berry Philiac, August 2nd, 2007, 6:09 pm

*Cue in Jesus strutting in his man-diaper*

Hehehehe... >:D I bet he's thinkin' "SHUDDUP FOO. LEMMEH ASK YURZ OUT."

...

I put this in an edit:

I SEE ALCATRAZ LOLOLOLOL OMG.

Reply ShinigamiMaxwell, August 2nd, 2007, 7:57 pm

lol..I wonder why she said that all of a sudden XD

Reply Vye Brante, August 2nd, 2007, 8:33 pm

Cliffhanger! Dang! Cliffhanger! What's up?

Here's what's gonna happen . . . I'm going to get all worried and excited and work it into some big thing and then it'll be something little like a dog digging through the garbage or something. Go me.

Still . . . curious . . .

But nice page!

Reply Sappylovestory, August 2nd, 2007, 8:41 pm

Uh Oh...

Reply Elysiia, August 2nd, 2007, 10:41 pm

Oh why why why must you make me wait! XD Can't wait to see what it is. Lovely comic so far! <3

(Oh noes hopefully it's not Jeremiah or something acks! lol)

Reply LadyNightshade, August 2nd, 2007, 11:38 pm

Mayhap she stepped in dog doo.

Reply Miruku, August 3rd, 2007, 1:43 pm

Berry:
Your comments make such lovely and hilarious images in my head. I'm often tempted to draw them.

Also: Alcatraz! Alcatraz! Alcatraz!(think Eddie Izzard)

Pomato: Yays. Apparently I did end up offending at least one person with that panel.... I shall not be censored!!

Vye: I'm sorry! I wasn't trying for a cliffhanger at all, it was just how the page ended up being set up.

Reply Vye Brante, August 3rd, 2007, 2:58 pm

That's okay. Heh, don't worry. It only seems like a cliffhanger from a reader's point of view where we don't get to see the next page right away. Just keeps us wondering!

Reply PJupiter, August 5th, 2007, 11:35 am

wondering and.. in a state of PANIC!!! what's going to happen!!! oooh!~! i hope it's not jeremiah!!! gag! ehehe XD ooh i can't wait to see!!

Reply Thunder_Child, August 5th, 2007, 3:00 pm

Yay, I'm back! I only went to Blackpool, which is like a two hour trip from Newcastle, where I live, so it wasn't that exciting. Anyhoo, I liked all the updates while I was away. I wanna know why she's shouting! Has she actually seen Jesus? Or Jeramiah?(Hopeful expression...) I need another update! But I'm so busy that I'm going to London tomorow for three days, so I'll miss somemore updates! I thought I'd get to read more now it's the summer holidays! Waaa! Oh well, keep updating. And sorry for going on a bit...

Reply Miruku, August 5th, 2007, 4:29 pm

Hey, I've been to Blackpool! We went there to watch the philharmonic rehearse, I think. We got lost on the tube. It was good times. Very cute town.

Post A Comment